Der er ikke så længe til, at du skal starte på dine studier. Du glæder dig til at komme i gang. Men du er også lidt i et dilemma. Du har nemlig fundet et job, hvor du har kunnet tjene penge, så livet som student ikke bliver helt så fattigt. Du har også fået en masse venner, som du ikke vil kunne se så meget til i fremtiden. Det er et job i et kundeservicecenter, hvor du er blevet oplært til at lave telefonpasning – hos Topcall. Det er ikke et helt nemt job, men du klarer det godt, og du kan godt lide det.
Fra fuldtid til aftentid
Det er et fuldtidsjob. Men det ved du, at du kan tale med din chef om. Du vil nemlig gerne blive ved med at arbejde i centeret, også når du studerer. Men det kan ikke blive på fuld tid. Dit håb er, at du måske kan få nogle aftenvagter eller at I måske kan planlægge arbejdet sådan, at du kan komme på arbejde en enkelt dag eller to i løbet af ugen. Alt afhængigt af, hvornår du skal følge forelæsninger.
Åbent også sent
Telefonpasning om aftenen? Du tænker måske, at det er da ikke så nødvendigt. Jo, det er det faktisk. Der er nogle kunder, som har brug for, at de har en telefonpasser til rådighed 24/7. Det kan fx være en forretning, der sælger elektronik. Ofte så køber folk deres elektroniske gadgets om aftenen, når de keder sig. De vil måske gerne vide noget om en gamerstol, et head-set eller en særlig bluetoothradio. Så jo, telefonpasning på vegne af sådan en kunde, skal også være til rådighed om aftenen. Faktisk tilbyder firmaet også at passe de der smarte Live Chat systemer. Og det er jo det, der fedt ved dit job: Det er muligt at få fleksible arbejdstider – og timeantallet kan altid arrangeres: I perioder får du færre timer – i andre kan det være, at du arbejder meget mere end 37 timer om ugen.